Galeria

Zapraszamy do zapoznania się ze zdjęciami ukazującymi urok naszej Villi.

Cennik

Zobacz aktualny cennik, zapoznaj się ze szczegółami i warunkami rezerwacji.

Regulamin

Regulamin pobytu

Villa Portowa, ul. Portowa 7, Jastarnia

Podstawą regulaminu jest Dziennik Ustaw Nr 259 poz. 1553 z 30.11.2011 r. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.

W celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa Gości Villa Portowa – zarządza się co następuje:

1. Postanowienia ogólne

  • Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie pensjonatu.
  • Każdy Gość przebywający na terenie pensjonatu zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  • Dokonanie rezerwacji oraz rozpoczęcie pobytu oznacza akceptację regulaminu.

2. Doba hotelowa

  • Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
  • Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego.

3. Rezerwacja i meldunek

  • Rezerwacja jest gwarantowana po wpłacie zadatku w wysokości 30% wartości pobytu.
  • Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości przy zameldowaniu.
  • W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.

4. Zasady pobytu

  • Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim.
  • Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 10:00 do 20:00.
  • Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który wcześniej rażąco naruszył regulamin.

5. Odpowiedzialność Gości

  • Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia.
  • W przypadku zgubienia klucza pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.
  • Goście zobowiązani są do informowania właścicieli o wszelkich usterkach.

6. Cisza nocna

  • Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 8:00.
  • W tym czasie należy zachować spokój i nie zakłócać wypoczynku innych osób.

7. Zwierzęta

  • Obowiązuje całkowity zakaz przyjazdu ze zwierzętami.

8. Bezpieczeństwo

  • Zabronione jest używanie grzałek, kuchenek i innych urządzeń elektrycznych niebędących na wyposażeniu.
  • Goście zobowiązani są do zamykania drzwi wejściowych i dbania o bezpieczeństwo osobiste i mienia.

9. Reklamacje

  • Uwagi dotyczące jakości usług należy zgłaszać niezwłocznie.
  • Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie.

10. Postanowienia końcowe

  • Regulamin dostępny jest w holu oraz w każdym pokoju pensjonatu.
  • W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Właściciel pensjonatu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.