Regulamin
Regulamin pobytu
Villa Portowa, ul. Portowa 7, Jastarnia
Podstawą regulaminu jest Dziennik Ustaw Nr 259 poz. 1553 z 30.11.2011 r. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
W celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa Gości Villa Portowa – zarządza się co następuje:
1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie pensjonatu.
- Każdy Gość przebywający na terenie pensjonatu zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego regulaminu.
- Dokonanie rezerwacji oraz rozpoczęcie pobytu oznacza akceptację regulaminu.
2. Doba hotelowa
- Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
3. Rezerwacja i meldunek
- Rezerwacja jest gwarantowana po wpłacie zadatku w wysokości 30% wartości pobytu.
- Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości przy zameldowaniu.
- W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.
4. Zasady pobytu
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 10:00 do 20:00.
- Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który wcześniej rażąco naruszył regulamin.
5. Odpowiedzialność Gości
- Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia.
- W przypadku zgubienia klucza pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.
- Goście zobowiązani są do informowania właścicieli o wszelkich usterkach.
6. Cisza nocna
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 8:00.
- W tym czasie należy zachować spokój i nie zakłócać wypoczynku innych osób.
7. Zwierzęta
- Obowiązuje całkowity zakaz przyjazdu ze zwierzętami.
8. Bezpieczeństwo
- Zabronione jest używanie grzałek, kuchenek i innych urządzeń elektrycznych niebędących na wyposażeniu.
- Goście zobowiązani są do zamykania drzwi wejściowych i dbania o bezpieczeństwo osobiste i mienia.
9. Reklamacje
- Uwagi dotyczące jakości usług należy zgłaszać niezwłocznie.
- Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie.
10. Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest w holu oraz w każdym pokoju pensjonatu.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Właściciel pensjonatu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.